Damma av blogget & börja blogga ?
Skrivit den; 2011-02-13 @ 19:37:39

Det kanske man ska göra, eftersom alla tjatar att man ikke bloggar.
Men det finns ju så mycket annat som är roligare än blogga kanske ;)

På sista tiden har det inte hänt allt för mycket mer än att man letar jobb!
Hästen har flyttat och står nu mera i ett mysigt stall i södra vram, trivs super.
Jag ska bara komma igång med ridningen och vara mer seriös, har ju ÄNTLIGEN fått sålt min sadel
så den blir jag av med på fredag . Så imorn ska hästen sättas igång nu får det vara slut på vilan.
Har bokat in en sadelutprovare fredagen den 25 feb meeeeeeeeeeen kära H i stallet har ju bokat en vaccination till mig just den veckan så får nog snällt boka om sadelprovaren. Jag vill ju hellre ha hästen vaccinerad annars blir det ju inga tävlingar i sommar ;) Så får bli att rida utan sadel ett tag..

Idag har vi varit och myst i rydebäck med middag och fika ;)
Och nu ska vi åka ut till erik på landet så älsk sitter här och stressar mig.
Så får vara snäll att stänga av nu , ha det super.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0