Bjuv station
Skrivit den; 2011-10-03 @ 20:59:45

Sitter på bjuvs station med världens huvudvärk, känns bra! Jag måste sluta tänka och börja leva... ? Varit på möte i ridhuset ang träningarna som inte funkar , mycket tråkigt. Folk som kommer samma dag som träningen är och säger att dom inte kan vara med är ju tråkigt! Man vet ju oftast några dagar innan om man tänker träna eller inte. Men men jag ska sluta irritera mig försöka andas. Min häst är ett as när det gäller och rida ut , varför ska han resa sig det är min största fråga.? Jag kommer aldrig få sålt honom om han ska fortsätta bete sig såhär. Det kommer väl en dag då allt ordnar upp sig. Nu ska jag sluta beklaga mig.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0