Fint väder
Skrivit den; 2011-11-11 @ 19:57:22

Idag har jag varit hos tandläkaren fick en akuttid där för haft en sådan j*vla tandvärk så det gått över till mega huvudvärk! Så man blev 1200 kr fattigare.. PLUS att jag ska börja rotfylla skiten så denna fina summan kommer landa på 3500-4000 UNDERBART!!! Efter tandis tog jag buss till stallet för en mysig skrittrunda med finaste Jasmin <3 mys att bara skritt i det fina vädret & solen lyste på oss. Nu sitter jag i soffan med M & vi är jätte godissugna. Men det är för kallt att gå ut haha. + Bedövningen har precis släppt. Tycker synd om mig själv jadå.
Snart är det doobidoo. Sen sängen, blir stall tidigt imorgon <3
PUSS


Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan

såg att du har haft min foderhäst Chessanny innan och hade viljat höra hur hon var hos dig?

Jag älskar den lilla hästen över allt annat och är alltid kul och få veta vad hon har gjort innan hon kom till mig :)



Mvh Marina & Chess

2011-12-14 @ 22:33:27
URL: http://marinasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0