Söndag
Skrivit den; 2011-02-20 @ 21:07:36

Är väl en superbra ångestdag?
Eller det beror ju på är man arbetslös finns det väl ingen direkt ångestdag,
men iaf så ska jag jobba en del nu denna sportlovsvecka , det är nice!

Idag har jag städat källaren
Varit på kalas
Ätit en bit pizza från gårdagen
Fått med martin ut på en liten promenad nu ikv

Nu sitter jag här vid min älskade lilla rosa dator & kränger godis ;/ FYY jag som skulle sluta ,
men hallå hur lätt är det egentligen ?
Och så ska jag glo big brother.

Jag har även på tal om annat hittat min vagn jag SKA HA när jag en vacker dag eller en kall dag får en bebis
plus jag har hittat min åkpåse jag SKA HA!
Här kommer bild ;D
PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

gravid ?

2011-02-24 @ 14:57:47
Postat av: Anonym

Så ja, då var den en bebis på gång. Grattis.

2011-02-24 @ 21:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0