Alla Härtans Dag
Skrivit den; 2011-02-14 @ 10:59:21

Ja det är tydligen idag, då får man se hur kärleksam dag man får :)
Igår skrev jag ett låångt inlägg meeeeeeen  det hände något med min kära dator så det försvann!
Har ju en ny dator ;)  som dessutom är ROSA tror det eller ej så jävla snygg!!
Idag ska jag ta mig i kragen och rida ;D kommer nog bli mer rodeo än vanlig ridning haha. Annars idag vet jag ev vad dagen bjuder på, martin ska ju lämna mig ensam ikv för han kör bilbana varje måndag ;/
så det blir ju ingen myskväll för oss denna alla hjärtans dag.
Nej nu ska jag begemig till hästen.
PUSS


Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Har du haft en bra helg? :)

2011-02-14 @ 11:48:33
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0