Sjätte maj
Skrivit den; 2010-05-06 @ 22:01:32

Det innebär att min älskade hääst fyller 4år idag <3
sen att en fin vän fyller år idag och det är sandra som blir 24 hela år , snart 25 hihi.
Annars idag har jag dammsugat massa eftresom katten åkte igår och alla katthår ska bort piie ,
sen kom jessica och hjälpte mig att flytta akvariumet till andra sidan väggen.
Sen gick vi till ÖB där jag fixade nya bestik för hela 49 helt ok en kvaliten var inte av den bästa,
hem till mig igen där vi fikade innan vi skulle åka till mitt stall och fixa.
Efter det åkte vi till jessicas häst och man var hemma vid 21-tiden.
Och snart kallar sängen för mitt huvud går snart i tusen bitar. Varför har man ont i huvudet ??
Nu är det tv 5 min till sen ska jag lägga mig på martins sida av sängen för att den är skönare än min.
Martin är ju tyvärr och håller en kick off för något företag så företaget ska få köra bilbana i tre timmar mellan 21-00 så han lär ju inte vara hemma fören ett inatt ;( men men skönt ibland då hinner man sakna <3
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0