Oxer
Skrivit den; 2010-05-05 @ 22:44:05

Igår tisdag fick mac nya skor så nu tripar han fram som aldrig förr haha.
Dagen började med att robban & linda kom och hämtade baggis ÄNTLIGEN , fast nu känns det tomt när man kommer hem, ingen som möter en i dörren ;( Efter det bar det av till mörarp för min syster ville ha lite
hjälp, så jag fick hoppa in och jobba. Sen fick jag skjuts av syster min till stallet där jag plockade in
alla hästar lite snabbt sen fixade jag till mac och gick ut på banan. Så idag har jag o mac hoppat oxåer för första gången ;D
Inget protest eller något , han hoppade direkt första gången jag styrde honom på det ! KALAS !!
Efter vi hoppat lite på banan red jag o matilda ut en runda, mys ;D
Nu glor jag sandhamn och sängen kallar så fort detta är slut . Imorn blir det ev en dejt med jsca .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0