Hej peter
Skrivit den; 2010-05-19 @ 14:37:27

Peter tycker jag skulle skriva ett inlägg för han sitter och väntar på ett ! haha
Det är varmt idag med det är = med huvudvärk, snart ska jag byta om och bege mig hem till mamma och hämta
cykeln min för att cykla till stallet och fixa + ta in djuren.
Har inte bestämt mig om han ska få vila idag eller om han ska motioneras för imorn ska elin fixa till honom
och då ska han vila men han kanske behöver två vilodagar ? Han var helt slutkörd i förrgår och igår
tävlingen kanske tog hårt på honom.
Men men får se hur jag gör , nu blir det att byta om för att ta buss.
Hoppas jag snart får filmen från tävlingen  ;) spännande !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Du vet ju vem jag är =p

Sådär ska det se ut ja =)

2010-05-19 @ 14:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0