Rensar bilder
Skrivit den; 2010-08-10 @ 13:37:35

Håller på att rensa mina bilder & min musik i datorn för där är så mkt skit !
Många dublettter på bilderna & musik ganska onödigt tar ju bara massa extra plats,
men fyfan vad tråkigt heheh. men datorn blir ju lite piggare när man slänger en del xD
Hittade bilder från festivalen , den dagen då mamma bjöd mig på mat ;) mkt gott men man orkade ju inte äta hela den tallriken.
Idag ska jag infinna mig på house of pain vid 14.55 har en tid därkl 15 ska fylla i min tatuerin
& höra om en ny ;)  efter det ska jag en tur till stallet har intag idag igen men ska även se om jag hinner
måla en box med det röda idag. Nej nu ska jag bädda sängen sen byta om.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0