Sagobrunnens föskola
Skrivit den; 2010-04-28 @ 20:02:28

Där har jag jobbat idag mellan 8-16  med massa söta barn.
Denna dagen bjöds det på utflykt , vi var på fredriksdal och tittade på alla djuren och fikade.
Efter jobb fick jag skjuts av syster min till stallet för jag skulle plocka in hästarna,
Elin hade mockat till mig så jag satt bara hö och plockade in alla hästar, fick skjuts hem av Elin så skönt ;)
Blev lite köttfärs till kvällsmat innan älsk skulle iväg och köra helikopter i allerum ,
så nu sitter jag själv men kommer somna när som känns det som har fort lite ont i huvudet ;/
det blir att titta på anna anska söker assistent sen sooova !
Just det !
Ta en titt in på systers förskola , www.sagobrunnen.se ;)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0