Blev visst inget extra inlägg igår
Skrivit den; 2010-04-26 @ 14:49:19

Blev inget inlägg igår eftre träffen med peter igår .
Det började med att jag tog buss till brohult och där hämtade peter mig så åkte vi till kungshult för att se om vi kunde få ner mitt skåp och det giick så bra så, peter är stark!
Sen blev det att vi åkte till min häst för skulle hjälpa min medryttare för hon skulle testa hoppa mac men det hela slutade med att jag hoppade honom själv. Det gick superbra han var sjukt pigg fattade dock ej vart han hade fått all den enrgin från .
Hoppade ett räcke på 75 cm såå fint han hoppade så känner mig taggad för att ta en tävling snart,
tänkte jag ska hoppa en liten bana på onsdag.

Efter jag hade lökat sönder där åkte vi till sofiero kiosken och tog en glass sen vidare till peters häst,
där vi ryktade massa sen red vi ut jag gick o peter red, vi bytade eftre halva rundan så red jag,
det var första gången jag testade hans pålle. Vid halv fem  var vi klara ute på kulle så tog vi en sväng ut till cecilia
för att titta hur hennes hästar hade det och se hur stallet var , mysigt .
Vid 6 åkte vi där ifrån för att hämta sandra så åkte vi hem till mig för att göra lite mat .

Sen var denna dagen avklarad jag somnade gott i min säng.



Idag måndag, änsålänge har det varit en soft dag jobbat mellan 11-14 .
När jag kom hem fastnade jag som vanligt framför datorn ,
men nu ska jag plocka undan disken som jag diskade innan jag stack till jobb sen blir det att byta om för
att bege sig till hästen <3 ska försöka få med min kamera så ska jag ta ett kort på hindret
och kanske något på pållen ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0