Snacka om
Skrivit den; 2009-05-22 @ 11:50:36

att jag har vatt dålig på att uppdatera igen !
Har kommit till det stadie där alla klagar igen.
Men min dator är knäpp, så den ska fixas imorn av en vän ;)
sen kommer det massa inlägg igen och bilder, har ju en massa bilder att lägga upp nu bla, S inflyttningsfest, jaa vad ska man säga om den ? mycket händelsrik kväll, sen dagen eftre var det svanshall som gällde det var trevligt, vi letsade ormar men hittade inte en enda.
På kvällen så blev det grillning hos erik ;)
 Sen veckan som gått har det inte hänt så mycket mer än stallet.
Idag är det stallmöte , så jag har bakat en kladdkaka och sandra står för grädden som ska invigas med den nya elvispen som hon fick i inflyttningspresent för jag var trött på att vispa grädde förhand.
Så nu blir det byta om, ut med jenns, packa ihop halva hemmet som man ska ha med sig ut till stallet, rusta, stallet ;)
efter stallet får vi se vad som händer antagligen bara ta det lugnt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0