När ska man bli friisk
Skrivit den; 2009-05-08 @ 13:44:49

Idag vaknade jag halv tio ;) gott. gick ut med jensa upp och duschade snabbt och fixade frillan.
Nu har jag suttit här i ngra timmar ;D finns inget och göra , lr mjoo finns men orkar inte.
Tror jag har bråkat klart med ams nu palla dom rövhålen fett jävla brunöga är dom.
Bara för jag börja prata om ett annat jobb igår när jobb-coachen ringde , börjar hon direkt att trycka ner en.
HATA henne HATA ams HATA att det inte finns jobb , ja HATA det mesta !
btw så sa jag att jag hittat ett jobb på en nystartad förskola och frågade om lönebidrag om man kunde få det,
nej lilla emma det får du bara om du e cp-skadad lr ska testa på olika jobb eftre en olycka !
OK sa jag, bajs på daj.
Hon sa oxå att jag hade fått jobb på grönsaksmästarna , ja tack kärring vi hörs imorn.

Hon ringde igen imorse och sa att hon pratat med förskolan och sa att hon inte kunde anställa mig , men grattis det viste jag, det var inte det jag ville ha svar på !
Dum i huvudet som hon är säger hon att hon avstår att säga till grönsaksmästarna att jag inte vill ha jobbet. Så nu fick jag inte jobbet där för jag började prata om ett annat jobb. Vad fan har det med det att göra.
Rövhål i greta säger jag. Nu PISSAr jag på ams och ska försöka hitta ett jobb utan den dära jävla jobb-garantin.
SÅ idag har jag söökt 3 jobb ;D

Nu pallar jag inte vara förbannad mer, men hungrig är jag hahah ;D har blivit det nu när jag suttit här och surat.
Ska ut med jensa sen ska jag ner till mamma o skala potatis. Blir potatisgratäng med kassler ;) fett gott.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0