Igår
Skrivit den; 2009-06-18 @ 22:34:38

Var det stallet med elin , vi fixade lite i hagen eftresom den är sönder . eftre det blev det en skrittrunda eftresom jag inte kan rida, min hand har ju fått sig en feting kan man säga !
Allt inträffade i söndag , så halva söndagen fick jag tillbringa inne på akuten . Men hoppas snart den blir bättre men verkar gå lite sämre med det ;/  det gör svinont fort + den blir bara blåare o blåare för var dag är det normalt?

Annars idag har det varit lugnt , var en runda på hööks och köpte 150 stycken bajspåsar så nu har man för ett tag hahah.
Nu ikväll var jag o mamma på maxi , fyfaan med folk.  Och dyrt blev det.
Resten av kvällen ska tillbringas framför tv:n så som det ser ut nu för jag har fett ont i min hand/arm. 
 
Elin tog två bilder med sin mobil  (;  men en styck olivia ville inte stå stilla !
PUSS




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite ojämna stigbyglar, blir sne ridning där..

2009-06-19 @ 01:55:38
Postat av: Anonym

tyvärr , är inte stigbyglarna ojämna där, utan hon lutar sig på ett bakben . tråkigt att du inte ser det . och jag vet till 99% vem det är som kommenterat här ! tycker det är lite fegt att inte ange sitt namn.

2009-06-19 @ 12:16:02
Postat av: j

alltså, ridningen blir sne ;) HAHAHA så patetiskt..

2009-06-24 @ 10:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0