10 lådor klara
Skrivit den; 2009-06-09 @ 16:37:53

Jag har packat 10 lådor och minst det dubbla kvar . Vill flytta nu ;) just nu har jag
paus i mitt packande och ska snart laga mat.
Imorn ska jag tvätta mellan 12-17 för i tvättkorgen ligger där en del som ska packas ner så det
ska bli skönt att bli av med det.
Annars idag bir det inte mycket mer än packa kanske 1-2 lådor till och stallet kl sex, så hoppas
verkligen att det kan vara uppehåll dom timmarna jag kommer tillbringa i stallet eller i alla fall när jag o elin ska rida .
Igår var det stallet , jag hoppade chessanny för första gången, det gilla vi hahah.
Och min egna fotograf var på plats bilder kommer ikväll.
Ska fixa så man kan sitta vid bordet och äta sen blir det laga mat
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0