Min hals
Skrivit den; 2009-07-11 @ 08:19:26

Jag har legat i tvärdrag och nu har man fått ont i halsen, sånt gillar inte vi. Var gång man sväljer känns det precis som där är en stot klump ivägen ;/
Men hoppas på övergång snart, kanske redan ikväll med massa mat & sprit ;) ikväll är jag peppad för robbans 25årsfest
det kommer bli skoj.  Även om det inte är mycket folk så är det trevligt folk som kommer .
 Men innan festen så har jag som vanligt 1000 saker att göra:
* släppa ut hästar
* mocka
* fylla på vatten
* åka hem som tar en evighet ;/
* rymma upp
* dammsuga en snabbis
* duscha
* fixa klart present
* fixa frillan
* klänningen ska på
* sen bär det av till staffanstorp där partyt hålls ;D

Nej nu ska jag ta en macka i handen och bege mig till bussen !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0