Ensamt och mörkt
Skrivit den; 2009-07-19 @ 00:26:29

Jag sitter ensam i ett kolsvart vardagsrum och när bussarna passerar. Jag har precis tagit ut kladdkakan ur ugnen, och snart blir det bingen.
Var i stallet innan ikväll och red cecilias häst , snacka temprament i hästen och tjurig. Så fort man råkade ta för myket i henne började hon protistera. Säger bara sto, men ändå ska man ha med sto att göra, men en hingst hade man inte tackat nej till :)  men jag vill ju ha en speciell häst men jag vet att jag aldrig kommer få den kvittar hur jag bär mig åt.
Saknaden är enorm efter dig ♥ .
Men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden. Nej nu ska jag sluta prata, tänka, fantisera mm mm börja lev !
Till en början ska jag dricka ett glas vatten och sedan gå och lägga mig i en tom säng , då jag är själv hemma elllor ja jag och jensa boy . Natti
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0