Borde få mat gratis
Skrivit den; 2009-07-18 @ 14:42:34

Så mycket mat jag äter borde jag få en check på 5000 svenska riksdaler i månaden till mat, jag vill äta nyttigt
men känns som man inte kan göra det när man går hemma ;/  men måste endras, jag hade kunnat leva på sallad och eriks goda vinägersås !
Min fråga är varför ska det vara så satans dyrt att leva ? alla människor borde få ett bidrag till boende och mat.
Men jag kan lika bra sluta klaga för det kommer ju fan inte inträffa, eller jo den dagen jag kommer få bestämma i landet haha. men som sagt det blir bara i min drömvärld.
Nu ska jag komma på vad vi ska äta , för jag är jättehungrig. Har ett problem, vad kan man ha till jättepasta?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Dina

Vilken fin blogg du har gjort :)

2009-07-19 @ 00:04:00
URL: http://walfridsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0