Verkar bli sent idag med
Skrivit den; 2009-02-25 @ 04:48:44

Idag väckte sandra mig med ett sms, är du vaken, följa med till väla ?  klart skrev jag hahah  ;)
naaaat, jag var inte vaken när hon messa utan hon väckte mig hahah.
Upp och käka frulle + hitta rätt outfit inför väla.

Blev väla två/tre timmar efter vi bestämt. så vid halv fem ca kom sandra och hämtade mig..
såhär såvår resa ut :
1. onoff
2. väla
3. hfrk
4. hem

Annars blev det laga käk någon äcklig soppa ;/  o snacka med folk på msn
vid 01 bestämde fiffi sig för att komma hit, mycket trevligt ;)  
och nu sitter jag och bloggar eller rättaresagt halvligger hahah.

Jag måste verkligen skärpa mig med att gå och lägga mig i mer "normal" tid !
Bild på den mycket äckliga soppan kommer imorn, har bild men orkar inte lägga in idag .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0