Ungar
Skrivit den; 2009-02-08 @ 02:07:05

Säger bara ungar !
Innan jag skulle börja jobba körde jag, peter & martin ner för att käka på china town , där de var fult med ungar.
Det var en del höganäsare, ungarna sprang runder som vilda djur och skrek. Till slut med många om och män tog dom tag i ungarna och satt dom på stolarna och mutade dom med chocklad och glass.
Efter  det  började en va mamman leka en lek med sin unge, hon sa "jag tänker på: man kan gör dettaoch dett är brunt"
ungen skriker ut BAJS !   haha,  både jag, martin & peter börjar asgarva , mycket roligt hahah !

Efter maten bar det direkt till jobb. Det var en händelsrik dag på jobbet, ellor inte hahha.
Vi hade ungefär 100 gäster. Slutade vid ett och kom precis hem för en halvtimme sen.
Och nu blir det sängen , upp imorn 8 till magda. Efter det blir det förhoppningsvis upp till HFRK och kolla lite finaler.
Neej nu blir det säng .
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0