Sug på karmellen
Skrivit den; 2009-02-27 @ 13:56:48

Jag drog mig för att gå upp idag så gick inte upp fören tio över nio..
käkade frukost för första gången på länge kändes det som, vid kvart i tio hade jag fort inte cyklat   ;/
magda rinde o fråga om jag skulle komma nu på förmiddagen eller om jag kom efter lunch !
BLIR MAN KNÄPP ELLER, kunde hon inte sagt ja emma du kan komma imorn eftre lunch.
Då hade jag kunnat sova till tolv och cykla räserfasrt sen. hahah
Men nej nu blev det att jag var där vid tio och var hemma tolv, städade upp lite käkade frukost en gång till, färgade håret efter det och jag  hade MOOD´s egna färg som jag haft ett par gånger nu, men när jag satt i den så blev färgen brun på skinnet i pannan och det brukar det aldrig bli ;/   hora sa jag då ! så det var ju bara att vänta och se hur det skulle bli när man sköljer ut det.

Och nu sitter jag med handduken fortf runt håret,  så själv har jag inte sett resultatet  men kanske inte vill det heller hahah. Nej nu ska jag plocka fram lite kläder sen blir det kolla buss till väla har lite ärende där ute att fixa ;D
bla hämta en present till aprilia eftersom det är namngivning imorn så har tagit ledigt från jobbet på kvällen sen blir det utgång !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Louise

2009-02-27 @ 15:07:29
URL: http://lou
Postat av: Louise

Jag ska med ut imorgon ;D

2009-02-27 @ 15:07:43
URL: http://louisealeksandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0