Såld
Skrivit den; 2009-02-28 @ 09:13:38

För  ungefär en halvtimme sen kom det en som skulle hämta möblerna, så skönt blivit av med den fula vita byron :P hehe precis krängt lite vaniljyoggi och nu ska jag cykla mig till magda och kan tala om att jag är fort trött blev att jag somnade vid tre ;/  hur ska jag orka med denna dag ! 
Efter magda blir det att platta den nya frillan sen blir det sova 2-3 timmar sen ta på mig min snygga gröna trööja. !
Yes ni läste RÄTT ,  en grön tröja mycket fin ;)

hahah har valt något annat än svart eller vitt.

Vid 17- tiden ska vi befinna oss i höganäs då det är namngivning för aprilia ;D  ska bli trevligt.

Ska försöka att inte glömma kameran , så bilder kommer imorn.

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0