Jobb(igt)
Skrivit den; 2009-02-20 @ 17:12:11

Jobb i helgen
fredag + lördag = oasen
fredag + lördag + söndag = magda

Det tråkiga är igår hade jag en förhoppning om att inte behöva jobba idag,
Fiffi sa igår att dom behövde bara en diskare, så sa jag ta malin ;) eftersom henke & petra kommer ner idag.
Ville ju träffa dom men som sagt hade ju redan planerat att jag skulle jobba, blev ju så glad när fiffi sa att dom bara behövde en diskare. Men men ska försöka få ner dom i stan efter jag jobbat ;)

Annars idag sov jag till kvart över 2 ;/  ooopS!
Gick upp o satt mig vid datorn men där hände inget roligt, så det blev en stor städning diska, ut med sopor, dammsuga, hänga in kläder, torka golven, byta lakan i sängen, skura badrummet ;) duktigt !
Och nu sitter jag vid min älskade dator igen, har målat lite oxå idag.

Nu ska jag diska glaset jag haft o sen är här superfint ! Bilder kommer inom en halvtimme ;D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0