Blir hemma
Skrivit den; 2009-02-04 @ 19:06:44

Det blev till att stanna hemma. Orkar inte t mig någonstans.
Även om det hde vart väldigt trevligt att komma utanför dörren ner till tivoli och skratta av sig,
känns som man inte skrattat på flera år. Man känner sig ledsen inombords,
men jag menar jag har ju inget att vara ledsen över?
Den känns jobbigt att alla andra har det så svårt just nu. Glad att jag har det bra med min martin.
Men vänner , ni vet att jag ställer upp för ett samtal på vilken tidpunkt på dygnet som helst.

Jag har precis kollat klart på unga mödrar och krängt pizza :O
Emmmmmmmmmmmmmma !  du måste bli nyttig. Någon som vill ut och gå med mig 2-3 gånger i veckan ;D

Ska dammsuga av lägenheten nu sen kolla lite mer på tv, dvs om där är ngt vettigt ;/
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0