Black and White women, this is me
Skrivit den; 2009-02-26 @ 23:03:48

Yees, det är jag.
Mitt hem, jag, mina favorit färger , jaaps det är vitt, svart + någon detalt i rött.
Ja det kan hända att jag har tråkiga färger men va faan , finns det verkligen några snyggare färger nej !
Precis tänkte väl det ! Gott foolk sluta säg att jag har tråkiga färger, this is me bitches, hahah

Nog om det !
Jag var ute mitt i natten och cyklade med fiffi, mycket trevlgt dock kallt , dock dom enda människorna som vr ute var vi + HD-utdelarna haha.
Var hemma vid kvart i fem ca sen var det raka vägen till kudden, och där låg martin och sov med öppen mun haha skön sovställning han låg inne med.  asg !

Annars idag var jag uppe kl 9 skulle med mamma till väla, lidl + maxi. Rundan han vi med på 2½ timme mycket smårtfritt.
Sen blev det en del diskande, diskade upp alla glas som stått i bokhyllan kan ju säga att dom var ganska dammiga, efter det blev det sova för det gör man ju inte på nätterna när normala människor gör det.
Blev även en snabbtvättning mellan 15 - 17
och tacos hos mamma vid halv sex.

Mamma köpte hårfärg till raffe & lösnaglar till sig själv, så blev att fia det eftre maten.
Raffes hår gick som planerat för det går ju alltid bra att färga hår, men dom dära jävla lösnaglarn kunde man ju slänga i väggen ett x-antal gånger ;D
o mamma bara sitter och skrattar. Men men det var kul ;)  så därfick man oxå leet idag !

Nu blir det tv en halvtimme / timme sen sängen. Blir magda imorn kl 8 halv 9 är min plan så man kan hem o duscha och sova någon timme innan jobb på oasen kl 19.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0