Är det okej & amma vid 8 årsålder ?
Skrivit den; 2009-02-17 @ 00:04:02

Nej det är det inte enligt mig .
I lördes när jag kom hem från jobb vid halv fyra på natten, slog jag på tvn och kollade om där fanns något intressant.
Yes var några domumentärer på femman om ammning. Och en som amma tills ungen var 8 år gamma !
Hallåja.  Nog om det .

Kan säga att det var sjukt mycket på jobbet i lördes ;/ myy goood va !  240 gäster typ , och då hade vi oxå sagt nej till typ 50 gäster som kom förbi och fråga om där fanns bord ledigt.
Värk i ben hade man när man slutade.

Söndagen gjordes inte mkt. Sov till halv fem och där började min dag med att rymma upp lägenheten + dammsuga. sen var det tv-tittande o datorn som gällde.

Idag måndag ja du , vad har hänt idag inte mycket det är en hel vecka sedan jag tatuerade mig, sjukt.
Annars har jag fixat med sandras kaniner och flyttat dom till en box hos louise, mycket snällt av henne ;)
Var dock två stycken som ringde på kaninerna direkt efter vi lämnat dom hos louise ;/  hahha
så eventuellt kommer det en och hämtar små liven imorn !

Nu ikväll har jag sett wild child, haha bra film.
Ska se om jag kan hitta någon annan film och se  ;)  silken filmnörd jag blivit hahah
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0