Jaha
Skrivit den; 2009-12-08 @ 10:09:39

Känns som dagarna bara försvinner , det var tex säkert två veckor sen jag skrev här i bloggen känns det som.
Annars känns det som livet går fler steg bakåt än det går framåt,
men det är bara hoppas på att det vänder snart.
Jobbar kvar på graffiti iaf dock är det bara tre timmar om dagen ;(  men fine det är ju helt klart bättre än att inte jobba alls.
Med hästen går det fint , han börjar bli häst nu känns det som ;D vi var i ridhuset igår för första gången
han höll på att dö när han såg sig själv i speglen , men söt är han ;)
hunden går det sämre med fifan säger jag bara så jobbig som han var igår var det längesen han var!!!
Någon hundkunnig får ju gärna knacka på min dörr och hjälpa mig !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0