Känns som sommaren kommit tillbaka
Skrivit den; 2009-08-06 @ 13:17:21

Skönt är det om man inte hade vatt en sån svettlök som jag är !
Igår var det stall med elin , blev en liten skrittrunda ngra steg trav. Lösshoppade olivia i förrgår hon hoppade 70 cm,
hahah jag vet ej om man ska skratta eller gråta , kommer hon verkligen bli en hopphäst ?
Jag funderar på lägga om till dressyr när det gäller henne ! Får hitta mig en bra dressyrtränare och träna  ;)

Idag har det inte hänt så mycket på förmiddagen , mer än tv . Har ju blivit värsta tvnörden när det gäller såpor nu på förmiddagen . Sen klockan tolv började jag tvätta så har precis kommit upp från källaren slängde i två nya maskiner. Skönt och bli av med skiten . Jens hjälper ju inte direkt till och städa, var gång man lägger hans leksaker i korgen går han och hämtar dom o lägger dom på  golvet !  Nu ligger han på ballkongen och solar .

Nu blir det bädda rent i sängen, diska och dammsuga sen är man väl lagom klar till man ska gå ner i källaren och slänga i dom två sista maskinerna. .
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0