Mina ögon
Skrivit den; 2009-04-07 @ 13:46:55

Är hur torra som helst känns som man sitter för mkt vid sin dator.
Men vad ska man annars göra liksom ;)
Haha, idag var jag uppe halv 7 och började tvätta kl 7.00 !     tvättade dock bara 4 maskiner det fick räcka,
sen tog jag bussen med jensa till mammas jobb för att visa underverket för hennes arbetsvänner.
Åkte hem igen så var hemma halv tolv och sen dess har jag suttit här . Men ska röra mig nu, ska byta om ner i källaren o rota fram lite borstar o min sadel o damma av det så jag kan få med mig det ut i stallet =)

Louise var super snäll och hjälpte mig att få hem olivia igår ;)
Tack för det televerket och självklart stort tack till louise <3

Nej nu ska jag fixa ihopa saker + lilla jensa
Kommer bilder på olivia ikväll.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0