Medvetslös
Skrivit den; 2009-04-19 @ 22:08:58


När man har som mest att göra, händer det alltid något. Men vem trodde att man skulle ligga bakom och se en hel ocg fruktansvärd bilolycka! ?  Det var precis som på film. Helt sjukt om man frågar mig , bilarna flög utan red bull.
Vi vittna till en kraftig bilolycka! M fick gå från kalaset för att gå upp till polisstationen, där var han i två timmar så alla gäster hann gå innan han kom tillbaka ;/
Senare ringde polisen mig så fick jag förhöras per telefon.
Vilken dag, min tanke var shiit om det hade varit vi ?

Bortser man från denna insident så har min dag varit kalas ;D
Hade kalas kl 15 och fick massa fina saker, bilder kommer imorn.



Nu ska jag kolla klart på Söndagsparty med Filip och Fredrik sen blir det sova är megatrött
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0