Man kanske ska bli görn
Skrivit den; 2009-04-14 @ 13:00:06

Ska på jobbintervju 14.30 på grönsaksmästarna . Tyvärr är det bara ett periodjobb men man får ju se som att det är iaf ett jobb för ett tag när man inte har ngt annat , så jag hoppas att jag får det ;)

Annars har det inte hänt så mycket nu på förmiddagen tänkte jag skulle sova till tolv men det kunde jag ju glömma, jensa var ju hur pigg som helst vid halv tio ;/  så jag drog på mig kläder och gick en lite längre runda för att posta ms brev.
Så inatt fick jag sova 3½ timme ;D  hehe  dock självförhållandet va ;P
Var hos F ugår och käkade max + kollade film och snackade skit väldigt trevligt ;)

Nej nu ska jag fixa lite här innan mamma ska köra mig till mästarna of grönt hahah.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0