30 oktober
Skrivit den; 2008-11-03 @ 21:44:56

Började dagen 7.00
Ska bara tala om att det var mycket segt

* upp i stallet fodra alla hästar, sen var det sopa stallgången.
* släppa ut några hästar i skritten
* fixa hästar till Hanna & Chille som skulle rida
* byta hästar i skritten
* byta hästar  till Hanna & Chille
* sopa stallgången

* ner i det andra stallet och släppa ut 3 hästar
* sadla dom andra två hästarna skritta ut dom en runda
* upp i det stora stallet igen
* byta hästar i skritten
*sätta någon häst på skrittbandet
* sopa stallgången
* fodra hästarna lunch
* nattade en massa hästar

 Aaa typ så såg min dag ut ellor snarare så ser Lisen & Peders vardag ut.
Dock red verken Lisen lr Peder idag.

Lisen hade trillat av Louises häst och fått lite problem med sin axel/nyckelben
Peder var i Stockholm

När klockan närmade sig halv 6 på kvällen  var det slut för dagen (;
Yeees, tänkte & kände jag . . .

Jag gick ner i huset och käkade kollade lite på min dator sen var det godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0