8 December
Skrivit den; 2008-12-13 @ 13:30:28

Sov till kvart över elva/ halv tolv så skönt. Gick upp började röja upp i röran jag lyckas ALLTID stöka upp som faan, fattar inte hur jag lyckas, gaaaaaaaaaaah . Det är när man jobbar helgerna & när det blir sent. Skönt hahadåhar man något och göra om måndgarna. Annars har jag diskat upp berget av disk, disk från typ 3-4 dagar. Tog bussen vid tre ner till Sandra följde med henne till stallet. Hon har flyttat sin plutt till ett stall i Viarp till ngra som behövde en sällskapshäst. Efter det blev det väla där vi mötte upp Joanna, gick en sväng sen krängde vi såklart mat SÄLLAN när det gäller mig och Sandra. Jag hade kvällsfodringen idag så jag & Sandra körde ut och fixade det sen hem käka marängswiss idag igen hahah . Btw så ringde Magda när vi var på väla så ska jobba imorn. Och nu ska jag logga ut och nanna kudden.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi kränger väl ALDRIG mat ;)

2008-12-14 @ 15:59:32
URL: http://astralis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0