5 December
Skrivit den; 2008-12-13 @ 13:27:36

Sov ut ordentligt idag eftresom jag har jobbat ikväll. Min dag började med att jag gick upp vid halv tolv, käkade kolla lite vid datorn, sen åkte jag till Sandra följde med henne till hennes hästar. Efter vi varit där åkte vi och kollade på ett stall som jag fick tipps på av min snäll hovslagare. Man kan väl säga att det var för fallet hahah! Men jag är som jag är , jag ser möjligheterna direkt . Nog för det var kallt ute så ville jag har mer spänning så vi körde till MAX och handlade varsinn turkglass , ut till Olivia fixa hennes saker. sen hem käka korv & mos hos mammis. Eftre den goda aten var det jobb som kallade. Mötte Daniela på bussen så vi hade sällskap till jobb. Det var en lugn kväll på jobbet knappt några gäster SKÖNT ! men man känner det iaf i benen. nu innan sängen blir det lite dator. På tal om ngt helt annat, så var det en som började messa mig nu när klockan är halv ett ;/ någon som undrade om Olivia fanns kvar jag ara ja, så messa vi ett tag, till sist skrev hon " ursäkta att det är mitt i natten men kan jag ringa nu?"

jaja svara jag ! så snacka vi lite om min häst eftresom jag har henne ute på annons. Så hon ska nog komma och kolla på Olivia på måndag. ska sova nu så sov gott folk PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0