28 December
Skrivit den; 2008-12-28 @ 22:07:20

BAKIS med stort B .
Guuud vad kul jag hade det ute igår, utgången blev så lyckad den kunde bli .
Mötte en massa vänner ut ;)  Jag & Sandra W gjorde stn osäker hahaha.
Det var : Tivoli, Crom, Hamnpaveljongen, Steakhous som gällde. LÄtt fett att Crom ägde som dom sa!

Min dag idag har varit, jaa vad ska man säga  ?  öm i kroppen men fifan vad jag har ont & då menar jag ont i min svanskota, jag menar vad gjorde jag igår ?  haha kul var det .
Annars var det Magda, sen kom syster & björn på lite fika och en  omgång i Skipo.
Sen däckade jag på soffan i två timmar mycket gott.

Älsko ringde vid sju-tiden & väckte mig medengod nyhet, kinamat iafton tillsammasn med Erik.
Efter den goda maten blev det film The BANK JOBB.
Nu är det lite tv sen sängen ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0