21 December
Skrivit den; 2008-12-22 @ 22:23:08

Igår var allt ok förutom utgången. Jag klarar verkligen inte av att gå ut i Helsingborg ;/
har börjat tröttna.  Vilken stad som ligger nära Helsingborg kan man gå ut i ?  Tar gärna emot förslag !
Annars var det Magda, men shiiit vad länge jag var där tyckte jag. 11-15.30 det längsta jag varit där ;/
men fuck vad trött, irriterad, arg jag var på den förbannad skrittmaskinen som inte var krattad på nästan två veckor. Det tog mig närmare 2 timmar att först mocka skiten . Sjukt mkt baaajs vad där,eftre manplockat skit fick man ju kratta skiten. För hästarna gick ju för fasiken på botten, nu är den superfin tack vare mig !!!!.

Vid 17-tiden var det middag hos mamma med alla syskon med familj. Super gott & trevligt.
Annars var det tv eftre det sen sängen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0