20 November
Skrivit den; 2008-12-10 @ 12:49:16

IGår bestämde jag & Sandra oss för att åke en sväng till Familja eftresom HM öppnade idag där ute. Så stod det i tidningen igår att dom 50 fösta kunderna fick 200kr i presentkort, men ack neeej så fel jag hade ! men men det blev varsinn mössa ;) skitfin & mysig. Köp två betala för en, klart dom två fattigaset flickorna i stan slår till annars har man ju faan inte råd , haha.

Efter Familja blev det Väla & Wok Kitchen. Mitt i allt ringen en galen & förvirrad Magda "Emma, hjälp, jag och Jörgen ska träna vi behöver någon som höjer/sänker hinder!" Jaha? okej jaa, jag kommer. Finklädda som vi var. Så Sandra & jag kastade oss inprincip i bilen och körde till ridhuset där dom skulle hålla hus. Sen var frågan eftre träningen "kan ni följa med hem & fixa hästarna" Visst !

Klart ! när vi var färdiga med allt, kom ett helvetes väder. Sandra körde mig hem. Jag käkade lite snabbt sen far jag ut till Olivia & fixade henne lite snabbt sen hem ;) och nu sitter jag här och skriver. Ska sova snart/nu har jag tänkt, men man säger bara att man ska ha men gör aldrig det .
Ska till AMS imorn på möte "Jobbguiden" ska vara där 9.15

BTW , Så sugen mitt & Sandras hästliv fett just nu ! HJÄLP OSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0