19 November
Skrivit den; 2008-12-10 @ 12:48:05

Denna onsdag har jag inte gjort mycket, har varit med Sandra precis hela dagen, dock har vi inte gjort något vettigt ;/ haha.

Vi var en runda på Ikea för jag skulle ha en taklampa som jag ska ha i sovalkov , & Sandra skulle ha en ram till sitt EGO-diplom men hittade tyvärr ingen.

Sen bar det av till mitt stall, mocka sätta mat . + att jag kvällsfodrade.

Efter dom små hästarna fått sin mt körde vi in om Väla och handlade på Coooop , cola, chips, dippa, öl , vitlöksbröd meeen gud vad vettiga saker nooot ! HAHAH.

Hem juva hem, när vi kom hem till mig lagade jag mat. Menyn lydde : Pommes, snitzel, bearnaisesås & vitlöksbröd ... Gottit ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vaddå Ego, jag kan väl inte hjälpa att jag e så bäst att jag får ett diplom eller ;)

2008-12-10 @ 23:02:45
URL: http://astralis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0