18 December
Skrivit den; 2008-12-19 @ 00:01:14

Var uppe & hoppde kl 7 imorse, jaa jag har slått huvudet hahah. Skulle med mamma till city gross/familja.
Sen blev det max-  jag är väl inte känd för att kränga ?
Stallet nästa !  fixade och mockade ut nästan hela boxen. Louise kom vid ett för det var hon som skulle vara taxi ;)
Supersnäll töös det där ! 

Min lilla häst var superduktig i transporten precis hela vägen ner & hon var lätt att lasta & att lasta av.
Jag kände hur ont det gjorde i mitt hjärta att lämna henne där ;/  jag vill ge dig det bästa jag har tråts allt fäst mig vid dig mer än väntat. Du är som en valp i ett jättestort förmat ;D

Kommer sakna dig oerhört, jag hoppas du vet att jag kommer och hämtar dig i feb/mars.
Saknaden är redan stor <3

Efter vi lämnat Ollis, dumpade Louise mig i Rydebäck. Skulle möta upp min andra kärlek där ;)
Vi körde ner till Amadeus för en kebab med fett mycket vitlök hahaha. KRÄNGAREN.
Det bar till väla eftre maten. Sandra hittade lite saker på HM. & jag fattig som en lus får vänta med att handla.
Dock var det inte långvarit på väla, sjukt mycket folk + det var ju bonde söker fru . Det missar man minsan inte .

Nu är det finalen av hells kitchen.  

Tog lite bilder på Olivia idag innan vi åkte, dock blev det inget att hurra för väldigt suddigt.
Dom kommer imorn.  Nu är det dax att sova upp i tid imorn, ska åka över sundet & göra det osäkert.
SPRIT !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0