16 December
Skrivit den; 2008-12-17 @ 00:17:10

Vaknade av en JÄVLA smäll. Svettig blev jag, rädd blev jag. Gick ner till mamma & fråga om hon viste vad som hänt, neej säger hon ? Jag bara jaa det var en jordbävning. haha var hennes svar. OK SA JAG! Satt på text-tv läs detta. oooj, ooj jaa du har rätt . Första gången jag varit med om en jordbävning. Men frågan är : är det den första & sista? eller kommer det komma fler? Jag menar hallå ? Sverige , lilla Skåne stor risk att det ska hända lixsom. Men men det sägs att det brukr komma eftreskalv efter en jordbävning, det hoppas jag inte!


BTW,
Tillbringade halva dagen med mamma ;) buss till Väla över till Jysk men dom hade inte vad vi skulle ha. Tillbaka till Väla checkade i precis alla affärer efter julklappar men hittade inte mycket, tråk. Jag hittade julklappar till mina brödrar + Aprilia. Sen buss hem. Laga mat, Sandra kom skulle fixa med bensin haha med hjälp av Martin. Gick inte, men han visade hur vi skulle göra, men kan inte göra det när det är mörk. Känns som vi bara gör sådana besvärliga saker när det är mörkt. Jaa, varför inte bara göra sånt när vi har hela dagarna på oss ? Skit, kommer aldrig få ut bensinen? Hur gör tjuvar? Någon snäll människa i världen lr jaa helst skåne/helsingborg som kan stå till tjänst?

Efter det blev det mitt stall, sen Familja. Handla bara onyttigt hittade inga fler julklappar.
Nu är det tv, Seinfelt på femman. Annars har jag hjälpt Sandra lite med hennes blogg och pusslat ihop bilderna. checka in http://astralis.blogg.se/ . Nu ska jag fortf & kolla tv. Puss!


Mer info här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4004352.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0