12 December
Skrivit den; 2008-12-17 @ 00:03:28

Vakna hur sent som helst ;/ av att Sandra messade mig o fråg om jag var klar.

Panik! På med kläder , hon kom och hämtade mig. Körde till: Olivia , biltema, Sandras gammla stall där vi mockade ut boxen, sen skulle vi köra. Men Sandra kom på ! "nu när vi ändå står stila & bilen är kall så ska jag kolla kylarvätskan" Fuck den var tom. Mannen i deras hushåll fick komma och fixa. Sen bar det av till Farrari ;) söt som han alltid är. Mocka, satt mat. Sen hem till mig & skulle försöka slanga bensin från mammas bil till Sandras, men det gick inte så bra som vi trodde. Vi gav upp. Jag gick upp och duscha för jag skulle till jobbet vid halv 7. Sandra åkte hem.
Jag jobbade till tolv, sen blev det hem och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0