Vill dö eller döda
Skrivit den; 2009-09-10 @ 10:01:50

Fan vad jag hatar arbetsförmedlingen och speciellt dig !
Nu får man 45 fucking jävla straffdagar för kärringen har skrivit ut en = inge pengar på två månader !
Men det gör inget jag är ju så jävla rik ändå ..... NOOOT !
Måste åka ner och anmäla att jag fortf vill vara arbetssökande.
Pissa på arbetsförmedlingen, varför kan det inte vara lätt att få ett jobb !
Nu ska jag byta om och gå och lämna jens sen till mitt jobb som man iaf har 3 timmar om dagen .
När jag sa att ams att jag hade jobb 3 timmar om dagen därför jag inte kunde komma till mötet förra veckan sa hon: tycker du det är rimligt att jobba 3 timmar om dagen ?  eeeeeeeeeh, jaa din idiot . faan bättre än inget jobb eller ?
Önska jag hade en boxsningssäck som jag just nu kunde slå på.
Nej nu ska jag fixa sen iväg.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är väl som vanligt när det gäller ams, jag ser ju inte precis framemot att få nått nytt stolpskott till handläggare när jag inte får ha kvar den jag hade ;/

2009-09-10 @ 23:31:00
URL: http://astralis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0