Vilken jävla dag
Skrivit den; 2011-09-14 @ 21:13:48

Inatt var en tuff natt svårt att somna, sen låg jag vaken mellan 04-05.15 och bara tänkte och tänkte och grät.
Har inte gjort något för fem öre idag, jag har legat i sängen och mått förbannat dåligt!
Vid halv ett när jag pratade med Martin fick jag sån magsmärta.

Sen en timme senare försökte jag sova bort smärtan men sov 1½ timme sen vaknar jag av ännu mer smärta,
att man kan ha så ont är fruktansvärt... Jag grät så ont det gjorde.
Kvart i sex hände det något fruktansvärt bara kände hur " vattnet gick" eller hur man ska förklara, svårt.
Bara grät..
Där har jag spenderat min kväll eller två timmar , nu hoppas jag att allt/fostret kommit ut.
Så sjukt att att kroppen är så stark och kan stöta från sig själv det som inte är rätt.

Fick skicka iväg martin till handla bindor inget jag har hemma ;/ han hittar världens största ;)
+ jag fick en fin burk hello kitty med godis, han är bara så söt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0