Vilket väder
Skrivit den; 2009-09-03 @ 09:52:48

Det är molnit och kommer snart börja regna. Jag vill ha sol med lagom värme.
Om nästan exsakt 1 timme tar jag buss till jobb, eftre jobbet ska jag till cykeläffären som ligger här vid oss och fråga vad han ska ha för laga min cykel så jag kan cykla till jobb ist, lite billigare, lite nyttigare!
Efter cykelmakaren blir det fixa lite här hemma snabbt och lätt sen kommer Cecilia och hämtar mig för jag ska rida Bönan. Ska försöka hinna till hööks och lämna tillbaka mina transportskydd som jag köpte i måndags men ingen bra kvalle, är det bara jag eller det mesta på hööks är skit ?
Vart handlar ni era hästsaker ?

BTW så har jag ringt runder till olika veterinärer för jag funderar på kasstrera lilla Jens.
Din vetirinär ville ha 3200 riksdaler hallå !  billigt , noooot
Elandersson i lerberget ville ha 1500 + 300  så det är det billigaste jag änsålänge fått tag på. Så är det nägon som vet något billigare skriv till mig !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Louise

vet en nere vid tågarp, kan dock ej priser men kan kolla nr? ;P vi kastrera våra katter där

2009-09-03 @ 10:42:04
URL: http://traininghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0