Snart helg igen
Skrivit den; 2009-09-24 @ 10:11:14

Veckorna går så jäkla snabbt . Man kommer knappt ihåg vad man gör dagen innan ;/
Men men idag lr nu på morgonen har jag ringt sveland för se om dom fortf inte fått in mitt besiktningspapper ,
och nej det hadde dom inte !  SUCK  det är två veckorsen jag skickade in det dära pappert... !
Så nu får jag fixa en kopia och skicka in det på nytt.
Dagen idag ser ut såhär :  jobb mellan 11-14  sen ska jag besöka hunddagiset här på norrehed kl 15,
sen blir det stallet med elin kl 16 ska fixa den nya lösdriften . Ska ha matchless ute så jag bara behöver vara i stllet varannan dag ;) + han kan inte stå inne för han kliar sönder sig och det vill jag ikke ;P
Nu blir det byta om sen gå till daniel och lämna jens.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0