Hästboden i Sånna
Skrivit den; 2009-09-02 @ 22:12:03

Där har vi varit idag!
Innan vi tog den trippen till hästboden så var det jobb mellan 11-14.
Daniel hade Jens idag , han ska träna Jens på att vara själv,
så jag messa Daniel och sa jag tar buss nu så att han kan lämna honom själv så kom jag tio min senare.
När jag kom hem mötte jag surkärringen i trappen så hon kom frånvår våning.
Jag öppnar dörren och där möts jag av en hund som tycker synd om sig själv för att han varit ensam i tio minuter & värsta feta lappen där det står "få er jävla hund att sluta skälla"
IDIOT !   Jag hatar denna jävla grannen . Hon om någon tänker ju inte på sina grannar . Hon spelar musik som en idiot , skriker på sin äckliga katt, står på ballkongen och gapar !
Hur ska man lära en hund annars att vara själv ?
Kanske Grannfejden nästa !  Jatack ! Telefonjack nejtack !
Kärringjävel.
Nog om det .

Det blev stallet med Emma , fixade med hästarna och byta hästarna i hagarna , fylla vatten mm.
Sen bar det av till hästboden i sånna. Där hitta man massa saker , men pengarna räcker inte riktigt ;/
Jag hittade ett vintertäcke för 600 jag vill ha !
Men men får se om det finns kvar den dagen man har pengar.
Nu blir det sängen, jobb imorn mellan 11-14 sen kommer Cecilia och hämtar mig vid 4-tiden så jag ska rida Bönan.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Surkärring, borde skriva en lapp med sluta spela din idiotmusik för hela grannskapet ;S Telefonjack..neej tack! haha

2009-09-02 @ 23:22:48
URL: http://astralis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0