Efter regn kommer sol
Skrivit den; 2009-09-23 @ 09:58:39

Man kan säga att gårdgen regnade bort ! Jag var dyngsur när jag lämnat jens och när jag kom till jobb .
Igår var det jobb sen gjorde jag mat som jag tog med till daniel som vi käkade såklart var det en het potatis =)
nicklas var oxå där men han fick en kycklingsallad . Alla kan inte vara lika nyttiga som honom.
Eftre det blev det hemom o fixa lite sen kom elin så åkte vi till stallet där vi fixade sen kom peter så red vi ut på våra bebisar . obsavera att vi bara har ridit dom ett fåtal gånger elin har suttit på sin två gånger, och jag har varit aktiv så har suttit på matchless fyra gånger ;)  och det går JÄTTEBRA !
För peter gick det lite mindre bra hihi han trillade av goldie dock på hemvägen så det gick ju bra på hela rundan.

Sen blev det fixa lite i lösdriften vi håller på att sätta upp lampor för där är ju så mörkt när man ska fodra på kvällarna !
Idag onsdag blir det jobb sen ev ev stallet får se har massa som måste bli klart denna månaden som är målet .
Nej nu ska jag ringa svenska lipizzanerföreningen .
Bilder kommer ev ikv bloggen är ju så jäkla seg när man ska ladda upp ;/
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0