Mina ögon
Skrivit den; 2009-10-22 @ 10:10:32

Går i kors , jag är trött, men jag har ju egentligen inte en anledning för att vara trött ?
Idag är det tråkit väder igår var det ändå sol men idag ser man inte en skymt av solen ;(
Just nu siter jag och kollar på tv4 som jag alltid brukar göra inna  jobb , kollar man rakt över gatan ser man ett pensionärspar som står och tvättar fönstren, dom står och putsar på samma fönster tillsammans
jag hade inte klarat av det ! haha man ser ju då inte hur det blir , lär ju bli mega flammigt .
Ser på mina fönstrer att dom hade oxå behövt sig en omgång haha. Men hade tänkt vänta till jul och ta dom
men får kanske ta dom en omgång innan ;/ suck.
Idag blir det jobba till 16 det tackar vi och tar emot ;) bra med mer timmar och pengar .
Efter jobb blir det stallet har intag idag . Kan ju hoppas att den nya listan har kommit upp så man kan sätta upp sig på listan så man kan få ihop poäng det är ju som sagt en del man ska haom man har två hästar ;/
Nu ska jag titta lite på eftre tio sen blir det ut med Jens en liten längre promenad innan han ska till Daniel.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0