Hittat mitt nya uteställe
Skrivit den; 2009-10-25 @ 12:35:45

I fredags var det utgång med Linda , sjukt kul , sjukt ont i foten min.
Vi var på Harrys eftre många om och men . Det blev en sen natt och jag skulle upp halv 7 för att ta buss till stallet eftresom jag hade uttag. Fiiint ;)
Annars i helgen har det varit rätt lugnt , sleden som bara den ;/  var ju hemma vid fem på morgonen.
Idag var det upp tidigt med uttag idag med i detta fina regn. Var hemma redan kvart i elva så det var snabba ryck i stallet denna söndag .
Blir middag i rydebäck idag , då vet man iaf att man blir mätt idag med hahaha Gottit. ALLTID god mat där .
Innan dess händer inte mkt , ska se om jag kan möblera om i mina skåp i köket, i skafferiet kan man ju  inte ha bröd, ris, mjöl lr ngt sånt ;/ CP skulle jag vilja säga !
Nej det är svinkallt där inne , bullarna var alldeles blöta/fuktiga imorse så det var ju bara till att slönga dom :S
hatar denna lägenheten bokstavligen!
Ingen värme får man heller i huset här + grovsopor liksom vart faan ska man göra av det , jo då får man köra till tippen är det kasst eller!!
Nu ska jag fixa lite men kommer väl bli en snabb koll och seöver vad som måste fixas . 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0