Hemma
Skrivit den; 2009-10-06 @ 15:02:28

Nu är  jag hemma eftre jobb lr ja jag har varit hemma i ca 40 min. Och änsålänge har jag inte gjort något vettigt ;D det gillar vi hahah. Idag har äntligen dom sära jävla korten kommit , men ikke hem i brevlådan!
Nej jag ska ta mig till annas tobak och hämta dom . Suck på dom. PLUS att alla bilder inte blev beställda utan det blev bara 109 kort som kom med , kan man bli mer förbannad . Där ska vara 197 kort totalt , så nu när Martin kommer hem ska jag ner i stan o framkalla dom korten som ikke kom med . SKIT !
Aldrig kan något bli rätt , iaf inte när det är jag som ska göra något .
Jag har bestämt mig nu , och jag hoppas det kommer bli bra .
Det känns bra i hjärtat . Jag tror på det .
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0